ANNIEBO

7 saker om mig

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av Backebo.
Reglerna är följande

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
_________________
    Sju saker om mig.

    1. Jag mår inte bra om jag inte har nått projekt på G
    2. Jag lämnar sällan eller aldrig huset utan smink
    3. Jag är fruktansvärt mörkrädd, både inne och utomhus.
    4. Jag är nog den mest kvällströtta personen i vår släkt ?!
    5. Jag tycker om att laga mat.
    6. Jag är inget kakmonster, men äter gärna godis

    7. Jag dammsuger nog i snitt 2 ggr per dag.

    Så, då vet ni lite om mig...

    Skickar vidare till

    Majjo
    JennysHem
    TomteboAnna
    Sälhuset

    Och alla andra som känner för det.

    Kram på er

Kommentarer

  • Malin Inspiration & design säger:

    Ettan & tvåan stämmer bra in på mig med. Kul att få veta mer om dig. :) Har med fått den utmaningen men har inte svarat på frågorna ännu. :)

    2008-11-14 | 19:28:43

Kommentera inlägget här: