ANNIEBO

10 års väntan är över.

Kategori: Vardagsrum



Igår kom mattan vi väntat på. Ni får se den i ett helt ostylat rum, barnkläder och barnböcker okuperar nu vardagsrummet. Barnkläder för att barnen inte ids gå ner med sina kläder och böckerna för att jag och Storasyster var på bibblan igår och lånade böcker ( vilket man iofs borde göra lite oftare, det är ju helt genialt...)

hus det nu än är och ser ut på bilden så är vi väldigt nöjda med både mattan, tapeten och hela rummet.
Igår slutade det med att barnen var nere och lekte och jag och Sambon låg i varsin soffa och läste och vi insåg båda två att vi aldrig använt rummet så förrut.
Vi har helst inte alls velat vara där inne.

Inte nog med att jag blivit så "kulturell" så jag lånar böcker på biblioteket utan jag har även varit på stan med Storasyseter idag och INTE kommit hem med saker till hemmet eller andra "onödiga" saker utan jag har köpt en sak som jag verkligen har varit i behov av i MINST 10 år...
 

Jag har skaffat mig inte ett utan 2 par vinterskor...
Rea på Stadium. Inte ens 900 kr för båda två paren.
Jag är så stolt över mig själv Även om jag hellre köpt något annat för pengarna.
Jag behöver verkligen de här skorna, så se upp nu där ute på mornarna, för nu börjar mina dagliga morgonpromenader igen, nu har jag ju skor....

Kommentarer

  • MO säger:

    Vilken snygg tapet, förstår att ni trivs därinne....härligt att bara ligga o läsa o slappa där.

    Så snygga skor oxå, skulle jag oxå behöva, ett par rejäla vinterskor, kram

    2008-11-11 | 19:52:03
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Jag lovar att vinka när du rejsar förbi, hihi! Om din sambo tyckte jag var lite underligt klädd när han var förbi så JA, jag hade pyjamas på mig. hihihi!

    2008-11-11 | 22:49:50
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Tapeten är underbart snygg! Jag är kass på att kommentera men kikar in här varje dag. Kram Johanna

    2008-11-12 | 08:59:18
    Bloggadress: http://hemmahosjohanna.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Snygg tapet !!!

    Fina skor...( jag har likadana...:-))))

    2008-11-15 | 08:57:40
    Bloggadress: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här: