ANNIEBO

Shoppat på Lagerhaus

Kategori: Allmänt

Igår var jag ner på stan en sväng och tittade då in på Lagerhaus och det fanns ju HUR mycket snyggt som helst att handla, men jag begränsade mig ( pga att vi bor på ett litet hotellrum och i en liten sal) och köpte bara ett doftljus och en ursnygg kökshanduk med leaf mönster. Det fanns även på jättefina burkar, men jag behärskade mig, men jag kommer helt klart att återvända dit när vi är på väg hem.


Visst känns mönstret lite retro?! Jag fick minnen från min barndom hos min farmor...

I måndags blev Storasyster opererad igen. Den här gången sattes en PEG in i magen så att vi kan ge henne mat i den istället så att man slipper tjata om maten hela tiden, då aptiten inte är den bästa, just nu obefintlig.
Eventuellt kommer hon att få andra svängen cytt idag, bara det inte kommer nån mer feber under dagen...

Håll tummarna 

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Supersnyggt tyg! Men visst ska Lagerhaus öppna i Skeå också? Vet i alla fall att den 30 maj är det invigning här i Luleå :-)Ska nog dit en sväng och reka lite. Hoppas att det fungerar bra med PEG:en dom är ju rätt så smidiga!

    Kram på er!

    2008-05-28 | 13:43:32
    Bloggadress: http://www.majjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: