ANNIEBO

Vilket drömjobb

Kategori: Allmänt

Jag är så glad att jag har fått det här jobbet...

Var ju dit igår och fick se vad det var jag ska göra, jag visste ju som sagt inte det (!!!) och jag blev glatt överraskad när jag fick veta.
Mitt jobb kommer att bestå av att knappa in kvittenser och utbetalningar samt ringa chaufförer och hålla lite koll på utgående och inkommande gods.

jag som ÄLSKAR att ha ordning på papper och ha strukturerat omkring mig. Det kommer att passa mig perfekt, bara jag blir lite snabbare på att knappa in sifferkombinationer så kommer det nog att gå bra.

Igår fick jag besök av svärfar och hans pensionerade elektikerkompis så nu har vi ström till våra träd som ska vara i hallen, så nu kan de äntligen få komma upp.

Hoppas på att kunna visa bild i helgen.
Ikväll blir det jobb på Barnavd.
Hoppas ni får en skön start på helgen ikväll..
Kramiz

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Vad härligt att du hittat ett perfekt jobb! Trevlig helg, kram Sandra

    2008-03-07 | 12:22:28
    Bloggadress: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här: