ANNIEBO

Mija, Frida, Ernst, Simon & Tomas

Kategori: Allmänt

Sitter i min ensamhet och funderar på en sak som sambon frågade mig igår..
" Vilket inredningsprogram gillar du mest?"

Svarade snabbt Bygglov, gillar Mijas stil, men nu vet jag inte riktigt.
image182

Mija gör snygga saker och har bra ideer, men å andra sidan tycker jag att
Frida Wanselius som gästar Room Service lite nu och då OXÅ gör fantastiska saker.
Som tex. Martin Stenmarks kök...
image183
Sen har vi ju Barfota Ernst...
Minns hur jag satt och dreglade för nått år sedan då han gjorde sååå fint i Sommartorpet...
image184 Så här blev badrummet

Och sist, men inte minst finns ju även Simon & Tomas.
Kanske inte alltid lyckas enligt min smak, men är ofantligt roliga och se på och gör även snygga saker..
image185



Nä jag vet inte , alla har ju sin charm men just nu vet jag inte vem som ligger etta på min lista.
Det får nog bli oavgjort, men Frida och Mija ligger BRA till att ta hem det här.

Vem/vilka föredrar ni mest?

Kommentarer

  • detsvartataket säger:

    På det stora hela så måste jag säga Bygglov. Men sen finns det ju vissa avsnitt på Roomsevice eller Simon &Tomas m.m som kan var bra..men Bygglov blir man aldrig besviken på :))

    2008-03-13 | 15:40:49
    Bloggadress: http://detsvartataket.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Måste börja med att säga, gud så snyggt det blev med träden i hallen. Och så imponerad jag är att ni gjort dem på egen hand! Toppbetyg!
    Svårt att välja vilket av inredningsprogrammen som är favoriten. Finns ju så många nu och alla är de bra! Har dock i flera år aldrig missat ett "Äntligen hemma"-program (men det går ju inte just nu).

    Och du, inget vidare vinterväder ni bjuder på här i stan nu... *ler*

    2008-03-13 | 21:33:06
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se
  • MO säger:

    Jag håller med, de är bra allihopa...Men tycker nog att bygglovsgänget verkar vara de som lyssnar mest på vad husägarna vill ha o gillar...Simon o Tomas kan måla orange väggar till någon som säger att de avskyr orange, bara för att bevisa att orange är snyggt...Men de är roliga att titta på...Ja, sen har vi ju äntligen hemma, som kan ha sina ljusa stunder oxå..undrar om det kommer tillbaka snart??? Ha en fin helg

    2008-03-14 | 12:20:17
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se
  • jenny säger:

    jag tycker de är bra allihopa för det mesta. Men roomservice är nog ändå min favorit. Trevlig helg!! Kram/jenny

    2008-03-14 | 15:35:26
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här: