ANNIEBO

Kramar

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag...
Jag bara leeeeeeeer.
Jag fullkomligt ÄLSKAR mitt nya jobb. Det är så skoj. Längtar till jag kan lite mer!!!
Längtar dit när jag inte är där... Visst är det nybörjar tecken, antar att det kommer att lägga sig lite när jag har varit där ett tag.

I helgen har vi ett namnkalas som vi ska på. Har inte köpt nån present än, men det är ju en tjej så det ska nog gå bra även fast det är i sista minuten jag är ute.

Idag skänker jag en xtra tanke och en kram till M  som  kan behöva det.
Tänker på dig!


Mysig fredag på era alla
  

Kommentarer

  • MO säger:

    Måste vara kul att längta till jobbet, klart det kan lägga sig lite men det är väl ett bra tecken, ha de bra

    2008-03-16 | 17:54:00
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här: