ANNIEBO

Kaffe i Solen

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag det är idag...
Har suttit på vår altan och druckit kaffe idag, klarblå himmel och gnistrande snö. Kan det bli så mycket finare.
Har även hunnit fixa i Storasysters rum, lite nytt in och gammalt ut. Hoppas att hon blir nöjd , om inte allt för länge är det hennes rums tur att få sig en större omgång, men då måste även taket målas och sen vet jag inte helt säkert vilken ålder jag ska rikta mig åt, jag vill ju att det ska funka ett par år iallafall och det känns mer lockande att göra det lite mer åt "tonårs-hållet" än flickrum...
Förstår ni hur jag menar?!
Nån som har några smarta ideer att dela med sig av. Hon själv vill ha turkost och det kommer jag INTE att neka henne...

Nä ut på altan igen...

Passa på att njuta idag allihopa som har möjlighet.

Kramiz

Kommentarer

  • tove säger:

    åh va underbart de lät :)

    2008-03-04 | 15:36:54
    Bloggadress: http://liljaaaa.blogg.se
  • Marlene säger:

    Hej! jag tycker du ska köra på neutrala färger på vägg o tak, sånt som vinner i längden. Sen kans man smycka med sånt som passar för tiden, med gardiner, kuddar, överkast, mattor, tavlor, tygstycken mm. Den linjen tänker nog jag köra på, variera sånt som är lätt att byta ut! Lycka till!

    2008-03-05 | 07:55:46
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: