ANNIEBO

GLAD PÅSK

Kategori: köket

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA...

image195

Jag känner att jag varit lite dålig på att skriva här de senaste dagarna, men jag får väl skylla på att det är påsk nu : )
Skärtorsdag vad det påskkärringar i farten här så vi och  några grannar tog skydd i vårt kök och drack lite vin och hade trevligt. Några barn fixade att hålla sig vakna, men Mellanbror och hans kompis L däckaade vid 22 tiden och det kan man ju nästan förstå, det tar väl på krafterna att vara påskkärring och sen måste man ju äta upp allt ev godis man fått...

Har iallafall hunnit vara på stan en sväng häromdagen så nu har köksbordet fått en ny duk och även tabletter som x-tra skydd. Den förra duken vi hade på bordet var iofs snygg, men ketchup fläckar var inte lätt att få bort från de vita prickarna på bordet, därför har jag garderat extra noga nu. Svart duk OCH tabletter...
image196

Sen måste jag bara få visa er mitt lilla charmtroll till systerson...
image197

Man kan inte annat än bli glad av den här bilden, så återigen...
GLAD PÅSK !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: