ANNIEBO

Defekt kvinna

Kategori: köket

Kom bara ihåg, jag vet inte om jag skrev det, men den nya vaxduken matchar perfekt till den "nya" Kökstapeten...
Kolla, slående likt eller vad tycker ni?

  Vaxduk på bordet        Tapet på köksväggen

Sen måste jag bara visa mitt fynd som jag gjorde i veckan.
Den här Kvinnan image202 fyndade jag . Ordinarie pris var 200 +, men eftersom denna var "defekt" så kostade den bara 40 riksdaler...
Det tyckte jag allt att den var värd då det här är det defekta...image203 en liten spricka på sidan, va. Hur kan man prissänka så mycket?!
Jaja, jag tror att den kommer att passa perfekt på vår nya TVbänk som kommer v 15. ( vi har ju trots allt bara väntat på den sen v 1... och var lovade att få den v 12 och det tyckte jag var nog lång väntetid..)

Ingen stor nyhet annars. Jag jobbar på och ÄLSKAR mitt jobb.
Kanke blir det cykelköp imorgon, vi får se...
Kramiz



Kommentarer


Kommentera inlägget här: