ANNIEBO

Härliga Uteliv

Kategori: Trädgård



De senaste dagarna har vi varit hemma ganska mycket ( på permis dock ) och jag har givetvis inte kunnat motstå att fixa lite ute.
jag hade faktiskt en galen plan på att inte ha så mycket blommor ute i sommar iom att vi inte kommer att vara hemma så mycket, men det planen kan jag säga redan nu kommer inte att hålla.
Jag kan inte låta bli.

Men VI och det är faktiskt VI ( inte jag ) har enats om att bara ha dessa mål ute i sommar.

1 ) Sätta upp armeringsnät på tomtgränsen mot grannarna

2 ) Olja entrébron svart

3 ) Skaffa klätterväxter som ska klättra på armeringsmattorna

Låter inte den som ett lagom projekt den här sommaren ?!

Idag på morgonen har jag passat på att tvätta bron , så om jag har tur med vädret kanske jag hinner olja första varvet imorgon.

Jag och Storasyster var på stan igår ( !!!!! ) och hittade jättesnygga mattor som ska ligga på bron sen när den är klar. Såg även ett snyggt bord m stolar på Åhlens som oxå skulle passa yppans bra där , men jag väntar med det tills senare.

 

Men visst är de snygga ??


























Kommentarer

  • Anneli säger:

    Det låter lagomt med projekt, det är bra att ha något att pyssla med ibland. Angående stolarna så har jag sett solstolen i skyltfönstret den är också jättefin. Sköt om er

    2008-06-17 | 21:41:31
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • pia säger:

    Vad härligt att pyssla på lite och få ngt annat i tankarna. GLAD MIDSOMMAR!

    KRAM

    2008-06-18 | 14:42:44
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Kul att läsa att ni pysslar på, själv så har jag nog varit lite väl optimistisk i mitt utepyssel, eller tidig. Mina stackars krukplanteringar har frysit... Hoppas dom tar sig :-)

    2008-06-18 | 15:42:32
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: