ANNIEBO

5 elefanter

Kategori: Allmänt

Jag befinner mig för tillfället hemma. Igår hade vi dagisavslutning och Storasyster valde då att mormor skulle vara hos henne och jag och pappa fick fara på avslutningen med Mellanbror och Lillasyster...

Det går inte beskriva hur skönt det är att vara hemma och kunna vara UTE.
Jag längtar såå tills vi kommer hem alla och jag kan plantera lite och gräva i trädgården.

På något underligt sätt har det lixom regnat pengar och presenter över Storasyster de senaste veckorna och hon bestämde ganska snabbt att hon skulle köpa en egen telefon till sitt rum för delar av pengarna och häromdagen slog hon till.

En röd telefon med 5 elefanter på var vad hon valde, så nu längtar hon till den kommer så hon kan ligga i sin säng och prata med kompisar...

Kram och
Bränn er inte i solen idag

Bild Telia

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vilken söt telefon storasyster valde :-) Hoppas hon snart får tillfälle att använda den. Sköt om er! Kram Anna

    2008-06-03 | 10:30:37
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: