ANNIEBO

Tidiga gäster

Kategori: Allmänt



Den här lilla godingen fick jag besök av i förrgår morse när jag stod och gjorde Lillasysters välling.
Lite fräna, men de är dock EJ välkommna på min diskbänk. Bjöd honom på en varm åktur ner i diskhon...
Och igår morse när jag glatt stegade in i duschen så ligger det en slemmig liten snigel där inne och gottar sig. Jag drabbades av mindre panik och stoppade den i en påse som sedan knöts ihop rejält.

Bor vi i en småkrypspark, eller vad händer?
Har varken sett sniglar eller tusenfotingar tidigare varken i eller runt vårt hus...



Idag hoppas jag att det får vara fint väder så att jag kan olja in altanen som rengjordes igår.
Lite piff sen så har vi ytterligare en respektabel plats att sitta på. Den altanen har mest varit ett skräpställe innan så det känns X-tra skönt att få fixa till där.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: