ANNIEBO

Smygbilder från helgen

Kategori: Allmänt

Som jag lovat...


Den här underbara ugnen fanns kvar i stugan. Den har det bakats en hel del bröd i genom åren kan jag gissa.



Den här pärlan skulle visst säljas sent på kvällen...



Männen och barnen spanar efter en...


...men den försvann bakom skogen



Här dansar L och Lillasyster för glatta livet till markoolio,

Storasyster och bästisen I var desto lugnare och vände gärna ryggen till när kameran kom fram




Är inte det här stuga så vet inte jag. Snyggt är det iallafall. Kolla den snygga kannan uppe på hyllan.
Synd att det inte finns fler sådanna hyllor nu för tiden i svenska hem. Jag gillar.

Trevligt hade vi i allafall.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vilka härliga bilder du bjuder på! :-) Stugan verkar riktigt mysig med många fina detaljer. Sådana där hyllor hade jag i min allra första egna lägenhet och då tyckte jag att de var så äckliga, men nu håller jag med dig om att de är riktigt läckra.



    Kram Anna

    2008-07-29 | 21:17:22
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: