ANNIEBO

Äntligen en cykel

Kategori: Lillasyster

Vilken dag det var igår.
Lillasyster som fyller 3 i början av augusti fick en tidig födelsedags present av farmor och farfar.


Glad är bara förnamnet på vad hon blev.
Sen cyklade hon HELA dagen och det första hon sa idag och då var klockan 03.15
-  Jag vill gå ut och cykla lite, mamma

När klockan var kvart i 8 kunde jag inte hålla henne inne längre

Även Mellanbror fick sig en ny cykel, så nu springer vi efter honom, denna ljuva tid då de ska lära sig vara utan stödhjul. Hoppas att han lär sig snabbt.

På söndag ska jag och grannen på loppis. Hoppas att jag kan bli av med nått av det jag har med mig dit och kanske även göra något litet fynd.
Men om bara solen skiner så blir det nog en mysig dag hur det än går med försäljningen.

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Jag förstår om du inte ville stiga upp mitt i natten för en cykeltur. Lycka till på loppisen :)

    2008-07-24 | 08:32:58
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Erlandrebecca säger:

    Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

    2010-12-01 | 12:11:15
    Bloggadress: http://erlandrebecca.20six.fr

Kommentera inlägget här: