ANNIEBO

25 underbara hem och en underbar helg

Kategori: Allmänt

bild

Vilken underbar helg vi har haft.
Lördagen började med att vi åkte med grannarna A & M till en underbar strand där solen sken på oss hela dagen, med resultatet att vi alla var solbrända eller brända.
Sen bjöd de på underbar middag, surströmming, i deras stuga som inte låg långt ifrån stranden.
( Tjuvtog lite kort som kommer att visas vid senare tillfälle )
Lite vin , öl och glada barn resulterade i att vi blev kvar där tills igår.

På söndagen åkte vi, A & M till våra andra kompisar L & N till deras stuga som inte heller ligger långt från en strand, så det blev ytterligare ett bad, för en del, och god mat kombinerat 3-års uppvaktande.
kan det bli bättre?!
God mat och goda vänner!!!

Köpte faktiskt 2 st strandstolar på Maxi då vi i helgen blivit "strandmänniskor"
Halva priset dessutom....

Låg på stranden i Lördags och läste en helt underbar tidning.
"25 underbara hem"
Har ni inte kollat i den så kan jag varmt rekomendera den.

Ska försöka ladda in kort på mammas & pappas dator nu så ska ni få se lite underbara kort, men jag lovar inget så jag är osäker på om jag fått med mig rätt grejor och till rätt kamera.




Kommentarer

  • Anna säger:

    Vilken härlig helg ni verkar ha haft! :-)



    Tack för tipset om 25 underbara hem. Den ska jag absolut prova! Sköt om er! Kram Anna

    2008-07-29 | 15:56:36
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Anna H säger:

    Bra med ett tidningstips så här i strandtider!

    Ha en skön dag! /annah

    2008-07-30 | 09:21:38
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: