ANNIEBO

Tulpaner och Vinglas

Kategori: Allmänt

image96

Trist och tråkigt, eller egentligen ska man väl vara glad att det kommer lite snö, men det kunde ju få vara riktig snö och inte bara BLÖT snö som med all sannorlikhet endå kommer att försvinna om någon dag. Prognosen hade visst sagt att det skulle kunna komma ordentligt mycket snö idag...vi får väl se, men isåfall vill jag att den ska ligga kvar. Är riktigt less på att vara som bambi efter nån dag när det bara är is kvar...
Hur som  helst så passade jag på att köpa 20 tulpaner igår för att åtminstone få ha lite vår och nått trevligt att titta på inne.

Här om dagen var jag in på Å och hittade SÅÅ snygga vinglas. Och eftersom tomten var vänlig i år ( presentkortet) så passade jag på att köpa 4 st. Kanske var dummt att inte köpa 6 st, men det går väl att köpa till fler...
image97

Fyndade även oljeflaskan på Å . Halva reapriset, så den blev min för 30 riksdaler... Fynd tycker jag.

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: