ANNIEBO

Tapetbeställning

Kategori: Lillasyster


Idag har jag varit och beställt tapeterna till Lillasyster. 2 veckor skulle det ta att få dem, så jag har gott om tid att riva och göra underarbetet.
Passade även på att ringa och förhöra mig om tvmöbeln vi beställt på EM här om veckan. Jag kunde bara inte acceptera att det skulle ta 13 v att få hem den, men svaret i dag var 4-6 v leveranstid och det känns iallafall överkomligt tycker jag.
image89
Bild : prylkoll

Hittade det här lite annorlunda vinglaset idag...
"De här glasen från After 5 kan lätt föra tanken vidare (skäms på dig).

Blixtlåset är handmålat och det lilla handtaget är fastlimmat. Finns för vin, martini, öl och shots. 

Det underligaste med dem är inte själva utseendet utan det faktum att de är målade med en färg som anses vara skadlig för bland annat foster.

Vinglasen kostar 100 dollar (690 kronor) för ett set om fyra. Gillar man att leva livet lite farligare så kanske det kan vara en bra idé. Underligt i dessa miljövänliga tider är det i alla fall."

Snyggt tycker jag, men märkligt att man får måla med sån färg som uppenbarligen är skadlig.

Ha en trevlig fredag
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: