ANNIEBO

Sytt, limmat och målat.

Kategori: Allmänt

image85

Ja jag vet!!! Bilden är URDÅLIG och jag önskar verkligen att jag hade en bättre kamera för min tar sämmre och sämmre bilder för varje gång, MEN vad jag ville säga var att igår var den dagen då både kakburken fick sig en omgång, svart blev den , och den gamla lampskärmen blev som ny....
Jag satte vitt tyg på den och sen limmade jag fast svart frans runt om . Foten är svart smide, och den blev jätte fin.
Jag undrade igår när jag höll på att limma fransen hur jag klarat mig utan en limpistol ända tills igår. HELT otroligt att jag överlevt i nästan 30 år utan en...

Jag trodde i helgen att jag inte skulle få jobba något i veckan och att jag därför skulle ha all tid i världen att fixa i Lillasysters rum, men nu blev det inte så utan jag kommer att jobba i kväll, heldag imorgon och natt på fredag, men lite ska jag nog allt hinna iallafall. Kan inte dra ut på det Hur länge som helst. Och även fast det fattas lite kapital än till det dyra så kan jag ju iallafall börja så smått. Det behöver ju inte bli klart på en vecka även om jag gärna skulle villja.

Ha en underbar dag. Hoppas att ni oxå får lite snö på er, här singlar den sakta ner och FAKTISKT känns det som om det kanske blir vinter även i år.
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: