ANNIEBO

SOHO och engångshyvel`s äventyr

Kategori: Allmänt

image83
Ja, vad ska man säga annat än att övning ger färdighet...
Igår ropade Mellanbror på mig nerifrån toan. När jag kom ner så blödde det från hans näsa och han stod med en rakhyvel i handen. Han skulle raka sig som pappa och morfar gör, sa han.
När vi hade fått stopp på blodflödet så konstaterade han att han har ju inget skägg och inte jag heller, så vi kunde gemensamt lägga bort hyveln utan bråk...

Igår var vi på EM`s rea. Skulle köpa en TV bänk. Vi var sugna på en som heter Pallino men när vi var där hade de nedsatt pris på en som heter SOHO. Vi bestämde oss för en svart SOHO och när jag kom till kassan fick jag veta att den skulle komma in , håll i er nu, V 13. Är det verkligen rimligt att det ska 3 månader att få hem en enkel liten bänk?!
Jag blev irriterad men bokade iallafall en till v 13, men jag vet inte, hittar jag nån annan kanske det blir den i stället.

I natt ska jag jobba så idag blir det minsta möjliga gjort för min del.
Kram på er.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Pallino-möbeln är jättesnygg. SOHO-möbeln visste jag inte hur den såg ut (sängen i samma serie har jag däremot sett förut) men nu har jag kollat. Den är riktigt fin den med. Men fy för att behöva vänta så länge när man väl bestämt sig...då vill man ju ha den NU helst igår!!

    Och du, såg nu på din användare att du bor i Skellefteå. Jag är fd. skelleftebo jag med(!) men flyttade därifrån -98, bodde några år i Luleå och har nu bosatt mig utanför Uppsala. Världen är bra liten =)

    Ha det bäst!

    2008-01-04 | 21:31:56
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se
  • Nilla säger:

    Vilken rysare! Rykhylar och barn... inte bra. Tur att det inte blev värre än så.

    2008-01-11 | 09:46:38
    Bloggadress: http://tankebubblor.blogg.se
  • Nicolasjeanett säger:

    Great site keep up the good work

    2010-12-06 | 08:47:28
    Bloggadress: http://nicolasjeanett.blog13.com

Kommentera inlägget här: