ANNIEBO

Fotspår på väggen

Kategori: Lillasyster

image91

Halloj allihopa.
Kom bara ihåg att jag måste få visa er vad jag mer rivit bort i Lillasysters rum... Då Storasyster var liten och rummet tillhörde henne så fick hon kviva upp för väggen med lite färg under fötterna och dessa fotavtryck har sedan glatt många små barn som kunfunderat tittat på stegen och undrat HUR GJORDE HON???
Hur som helst så är dessa borttagna nu, men jag lyckades iallafall skära ut 2 par och spara...

Tänkte även på att det är ju ingen som fått se hur det såg ut INNAN tapeten revs ner, och jag tror inte att jag egentligen har nån bra bild på det, tyvärr, men jag hann iallafall fota en halvtaskig bild innan allt var nere. Håll till godo.
image92

Det ska bli så skönt att få fixa i ordning där...

Idag har jag hälsat på kusinen M och även hon har problem och nojjor i deras hus. Jag kan iofs inte se problemen på samma sätt som hon gör, men det är rätt skoj att komma med ideer till nån annan också. Det är lite lättare att se möjligheter där man inte blivit så hemmablind och "låst" vid har det alltid har varit förr... Sen vet jag inte om allt funkar, men det är iallafall skoj att spåna tillsammans.
Dags att steka Mellanbrors Önskemat  : Köttbullar...Lyxigt va? :)
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: