ANNIEBO

Pulsvärmare

Kategori: Allmänt

stickad handledsvärmare  image172

Det finns en sak som jag knappt kan vara utan nu för tiden och det är mina grå pulsvärmare som jag fick av min mamma för ett bra tag sen. Har egentligen inte haft dem så mycket , men den senaste tiden har jag haft dem i stort sett varje dag och det blir som en drog, jag känner mig sååå naken utan dem och de är SÅÅ sköna.
Nu har jag bestämt mig för att det inte borde vara såå svårt att sticka egna, så har man inte nått att göra så skaffar man sig.
Jag kommer att skaffa stickpinnar ( ni ser hur insatt jag är i stickning, vet inte ens vad det heter ) och några snygga garner i morgon och sen är det full fart framåt.
Kan kanske till och med bli flera par beroende på hur resultatet blir.

Har ni inte testat några kan jag varmt rekomendera er att testa. Ni kommer INTE att bli besvikna.

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: