ANNIEBO

Melodifestival Del 2

Kategori: Allmänt

image148

Så var det lördag igen, Melodifestival även ikväll.
Måste även denna gång tycka att även denna veckas deltagare/melodier inte faller mig i smaken, men jag tippar på denna duo som en av vinnarna ikväll.

Förövrigt så är hela familjen förkylda, hängiga och hostar .
Blir nog en slappardag idag om inget mirakel sker.
Kramiz


Uppdatering 17/2  Jag vet inte vad som hänt med mello?! Antingen är det jag som blivit gammal, eller oxå har låtarna blivit sämre... Men så här dagen efter så måste jag hålla med svenska folket om att det var helt rätt att skicka Sanna till final och låta Carola få en andra chans för Carola och Andreas låt VAR inte så OK som den först lät...
Andra åsikter?

Kommentarer

  • MO säger:

    Ja, det är trist när man inte gillar någon sådär himla mycket...gillar inte Carola direkt, men det känns som varje gång hon är med så vinner hon..ha de fint

    2008-02-16 | 18:40:09
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se
  • Malin Inspiration & design säger:

    Annelie; Tackar! Nämen vad kul! Hoppas du lägger up bild på dom sedan!? Vi har köpt ljusslingan från USA. Den tar väldigt lite plats. Men jag skulle nog rekommendera att inte köpa den, jag hade velat ha mer sken än vad det blev. :( Jag kan dock ta reda på vart den är beställld om du är intresserad? Kram

    2008-02-17 | 10:47:30
    Bloggadress: http://inspirationsdesign.blogg.se/?c=1202194785
  • jenny säger:

    håller med dig. carolas & andreas låt tycket jag inte ens var så bra, bra också att carola togs ner från de höga hästarna hon satt på. Krya på er!! Kram/jenny

    2008-02-17 | 13:23:41
    Bloggadress: http://www.jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här: