ANNIEBO

Veckan som gått

Kategori: Jul

Här händer det då inte så mycket, men det är väl så när det är julhelger...

Julen har varit lugn och mest tillbringats hemma.
Julafton firade vi hemma med mina föräldrar, god mat och det obligatoriska besöket av Tomten.

Natten till Annandagen dog min farmor, 89 år gammal. Sov så gott

Annandags kväll fick vi en GOD middag hos svärföräldrarna ( räknas de som svärföräldrar när vi inte är gifta?! )

Lördagen var vi hos mina föräldrar och då passade jag på att träffa en kompis som var hemma från G-borg.
Det blir inte så ofta vi ses så det gäller att passa på när hon är hemma.
Sen fick vi god middag av mamma o pappa och på söndagen åkte vi skoter och barnen åkte efter på bob...

Nu är vi återigen i Umeå och Storasyster får sin behandling, så vi kommer att fira nyår här.
Igår var Tobbe Trollkarl på lekterapin till barnens stora glädje. Ett trick fick Storasyster lära sig och det kommer hon att använda ofta tror jag.
Min syster med familj var hit och hälsade på oxå och vi hade en liten julklappsutdelning tillsammans. Jag fick ett SÅÅÅÅ snyggt fat av systerns sambo och det är såklart uppackat och fyllt redan.
Frukt- och kakfat Babell, vit - Koziol

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Hallå! Kul med Tobbe trollkarl :-) Du bjöd inte upp till en dans?



    Här är allt också lugnt, julen kom och gick, Alva hade nog roligast av alla, juldagen sov hon 17 av dygnets 24 timmar... gissa om hon var slut efter att ha firat tre gånger med mormor och morfar, farmor och så då julafton.



    Ha det bra!

    2008-12-30 | 14:08:01
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Annah säger:

    Kul med Tobbe trollkarl!

    Jo, det där fatet är nog det som använts mest i detta hus. Gillar det verkligen! Hoppas ni får en skön nyårs trots att ni måste vara där ni är!

    Kram och ett gott nytt år!

    Annah

    2008-12-31 | 08:39:32
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • anneli säger:

    Jag vill bara önska dig ett gott slut och gott nytt år.

    Kram

    2008-12-31 | 10:23:25
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • jenny säger:

    Tittar in och önskar dig och din familj ett gott nytt år!!

    Kram/jenny

    2008-12-31 | 13:03:50
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: