ANNIEBO

Julinspiration

Kategori: Jul

Twig Reindeers

Silver Ornament Garland

                          Metallic Pinecone Vase Filler
www.potterybarn.com






www.cosas.se

Jag gillar verkligen julen och nu på Lördag har vi den årliga julpysselkvällen med mina kusiner.
Förr om åren innan nån av oss hade barn var det pepparkaksstäder som byggdes upp och marsipanfigurer som gjordes ( de blev mer och mer groteska ju mer whisky grabbarna drack och i slutet var det ingen som ens hade en tanke på att villja smaka dem).
Men de senast åren har det varit lite mer seriöst/barnvänligt pyssel som har gjorts, till grabbarnas besvikelse...

Jag tror det blir julklappsettiketter för mig iår. Tycker de på bilden ovan är riktigt snygga.
Stilrena!
I like

Kommentarer

  • Tjohalias blogg om inredning säger:

    Vilka underbara inspirationsbilder!



    Svar: Tjejen som gjorde min design har tyvärr slutat med det. Om du vill så kan jag hjälpa dig. Kram Sandra

    2008-12-10 | 14:02:17
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • MO säger:

    Ja gud så mycket snyggt, översta bilden....mm, vill ha...Kul att du är med i utlottnigen, lycka till (jag skriver syster på en av lotterna), kram

    2008-12-10 | 17:15:35
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: