ANNIEBO

Filmmys efter dans

Kategori: Storasyster

Ikväll har vi varit på ännu en dansuppvisning av Storasyster. Jag är väl en gråtmild person, men jag blir så stolt när jag ser henne hoppa runt omkring på dansgolvet och klara allt precis lika bra som de andra friska barnen.

Nu är hon och sambon och handlar gott och hyr en film så nu blir det filmkväll för oss tre.
Jag hoppas på Horton, men jag tror hon kommer att välja Kung Fu Panda. Vi får väl se.

Om jag anstränger mig lite nu kanske jag kan lägga in en liten film från kameran på Bloggen.
Ska jobba på det.

Sen blir det mys i soffan...

Kommentarer

  • vindensmelodi säger:

    Har varit inne här och läst runt lite nu,,,och vill verkligen lämna lite styrka och kraft till er - det är alltid så fruktansvärt att läsa om cancer och sjukdom,,,, det gör så ont.

    Men prövningar är till för att övervinnas.



    Jag hittade hit från Annes blogg (Levaidag)

    StyrkeKramar till er alla

    2008-12-10 | 22:51:36
    Bloggadress: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: