ANNIEBO

Darling numbers

Kategori: Allmänt

Klicka för att stänga fönster

Det är många som undrat vad jag önskar mig när jag nu snart fyller 30...
Har inte funderat så mycket på det,men det här halsbandet från familjesmycken.se skulle väl vara en fin gåva från sambo / barnen

Det finns ju egentligen hur mycket saker som helst som man borde kunna önska sig, men jag tror att det bästa för mig vore pengar som jag BARA fick spendera på mig själv. Tex så vore en nu garderob inte helt fel...Det blir inte speciellt mycket man unnar sig själv nu för tiden.

Eller varför inte ett litet kapital till en ev framtida styling av vardagsrummet som jag drömmer om???

Eller varför inte och det här menar jag verkligen, en Laptop, vi kommer ju att vara  Uppsala i 6 veckor och jag vill ju gärna ha tillgång till dator under den tiden, för hur klarar jag mig annars?!

Kommentarer

  • Anna H säger:

    Vilka underbara smycken!

    Tack för tipset till min inte 30 års dag utan 40 som också snart infinner sig. Har haft lite svårt att komma på vad jag önskar mej, men jag tror att du löst det åt mej. Fler tips?

    2008-08-08 | 14:44:44
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • jenny säger:

    jättefint smycke:-) Vad skönt att höra att det gick bra för dottern. Trevlig helg/jenny

    2008-08-08 | 15:48:18
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: