ANNIEBO

Vårfin Bil

Kategori: Allmänt

Äntligen kan jag blogga igen. Trodde inte att jag var så fast , men det märkte jag i helgen och igår när det inte gick...
Hoppas att ni alla haft en bra helg.


Idag är det en helt UNDERBAR dag ute, 7 grader varmt och strålande sol.
Jag har faktiskt premiär tvättat min svärmors bil idag, (den som hon är så vänlig och lånar ut till mig, eller om det är svärfar, jag vet inte, men jag kör den i vilket fall som helst.) så nu glänser den som bara en nytvättad bil kan göra. Ja jag vet, jag må vara barnslig, men jag tycker det är otroligt roligt att sitta i en biltvätt, spännande och häftigt...men ack så larvigt, jag vet. Bilen är även städad invändigt så nu hoppas jag att våren är här på riktigt.

image204

Förresten så kan jag med sorg i hjärtat berätta att cykeln som jag kollat ut tidigare har tagit slut... Ja ja, vad var det jag sa. Jag skulle inte hinna få tummen ur.

Planerar att åka och sola ikväll, får se hur det blir med den saken.
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: