ANNIEBO

Soho har kommit

Kategori: Vardagsrum

image221

Fick ett SMS igår från EM.
"Dina varor har nu kommit MVH EM"
Äntligen säger jag 15 v väntan är över och idag ska vi hämta vår tvmöbel...
Men kommer inte vår soffa att behöva bytas ut då?????
Jo någongång SKA den bytas och just nu vill jag ha nån liknande den på bilden, ja eller om nån känner för att öppna plånboken så kan jug ju ta exakt den och även bordet.
Tycker det var riktigt snyggt.

Såg ett V-rum uppställt på MIO igår, Det var en beige soffa, svart golv En svart vägg och resten vita, svart bord och orangea detaljer. Det var fantastiskt snyggt och jag är verkligen ingen som gillat orange, men det kanske kan bli något.

Idag började jag morgonen med 50 min rask promenad. Hittade en härlig sträcka att gå och ska nu försöka gå den varje morgon. Gäller som sagt att komma i forn till sommaren.
Så L boende på 99 det här är till dig:
Om vi går det varje morgon kl 06 så hinner vi hem tills gubbarna åker...vad tror du?!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Det var en läcker soffa! Det ska bli kul att se bilder på tvbänken :) Trevlig helg, kram Sandra

    2008-04-04 | 15:30:38
    Bloggadress: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här: