ANNIEBO

Så upplevde Sambon Valen

Kategori: Allmänt

Ang inlägget Val till middag

Så här såg maten ut
image231

Jag tycker att det är väldigt likt rostbiff och enl Sambon så smakade det REN.
Jag gillar renkött, men just tanken på att äta val känns lite sådär, tycker att de är söta "små" djur, iallafall de tecknade... ; )

Jag brukar inte vara sugen på att resa, men nu när han varit ute på en tripp så TYCKER jag att jag oxå borde vara värd det...
Lite pengar och en weekend i en trevlig , shopvänlig stad skulle jag lätt kunna tänka mig.
Nya butiker och att få komma hemmifrån ett par dagar är väl inte fel.
Omväxling förnöjer, säger man inte så?!
Kram

Kommentarer

  • Martina säger:

    Så känner jag också, min sambo har rest jättemycket med kompisar och med jobbet under vår tid tillsm, för första gången ska jag resa själv med min mamma och syster, han har varit lite gnällig och har tyckt att vi ska resa tillsammans! Men det är bara att resa iväg =)

    2008-04-13 | 07:54:21
    Bloggadress: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här: