ANNIEBO

Nytt tyg

Kategori: Allmänt




Min älskade Sambo kommer mest troligt att svimma när jag bloggar om det här tyget, men jag tycker att det är såååå snyggt. 
Såg att Lolo ( stavas det så?? Heter hon så??) satte upp det på ett liknande sätt i Äntligen hemma igår och gjorde då min sambo uppmärksam på hur snyggt det var, men han så inte alls det snygga i det tyget. Måste bearbetas lite tror jag bestämt ;)
Bilden har jag lånat från spirainredning.se . Där finns otrolig många snygga tyger och härliga bilder...

Nu är det dags att ta tag i mellanbrors rum. Nytt tyg är inhandlat så nu ska det sys gardiner...
Kram på er.

Kommentarer

  • MO säger:

    Ja jag såg det...rikgigt snyggt är det...får väl bearbeta honom lite till, ibland kan de vara lite sega, kram

    2008-04-02 | 20:33:51
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här: