ANNIEBO

Fredag + Sprit = Känsliga läsare varnas

Kategori: Allmänt

Fredag kväll, klockan är halv 7 drygt och jag har redan hunnit vara i Spritflaskan X antal gånger!



Ja
Som på given signal härjar numer magsjukan i vårt hem.
knappt 10 sek efter varandra drabbades Lillasyster och Mellanbror av den otäckingen...
Känns faktiskt skönt att Sambon kommer hem om någon timme så vi får göra natten tillsammans om ni förstår på vilket sätt jag menar.
Jag har ALLTID avskytt magis mer än någonting annat, men det har faktiskt blivit bättre och jag gråter inte längre för att nån har det, men när de är små och "gör det" varsom helst och närsom helst utan förvarning kan det vara bra om man är 2. I O F S så erbjöd sig Mellanbror att hjälpa till att torka upp, men jag tackade vänligt men bestämt NEJ.
Men det var ju snällt tänkt av honom.

Urs hoppas ingen läser det här.
Äckligt OCH ointressant.

Spritkramar till de som , mot förmodan, läst allt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: