ANNIEBO

Träd & fönsterbrädor på plats

Kategori: Allmänt

image19image20image21image22

Japp här är dom. Träden jag var så ivrig att sätta upp häromdagen.
Dom sitter så fint på väggen vid trappen. Där satt dom och gjorde ingen något ont, bara passade perfekt ända tills min kära sambo skulle gå upp för den trappen... Han tror nog att han har något breda axlar för på nått vis lyckades han knuffa till trädet i mitten så det ramlade ner och tappade delar av en gren, GRRRRR
Kan bli så att HAN får åka och köpa ett nytt HELT träd på måndag....

idag på förmiddagen satte min sambo ÄNTLIGEN upp fönsterbrädorna i köket, ( kompensation? samvete? godhet?)  Gissa om jag saknat dem?!
Så snart dom satts upp så bar det av till blomsterbutiken. Jag hade som svapskäl att barnen skulle få se på alla tomtar som , redan, kommit fram där , men vi vet ju alla att jag själv ville dit för att köpa lite nya blommor till köksfönstret. Det blev både en ny blomma och kruka och ljuslyktan. Blev kär i den första gången jag såg den och nu är den äntligen i min ägo. Jag är såå glad.

Förutom den lilla trippen så har jag även hunnit med att vara på stan en sväng idag och min vana trogen så kom jag hem med en lyckta från indiska , lite smycken, en filtlåda till hallbänken och tyg till sittdynan på hallbänken. Jag är riktigt nöjd med dagen inköp...

Jösses vad det är skoj att shoppa och fixa här hemma...

I morgon är det dop som gäller för den här famijen, så det blir nog inte mycket gjort här hemma kan jag tro. Om jag inte får för mig att stiga upp i ottan och pyssla....

Ha en mysig lördag kväll
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: