ANNIEBO

ÖNSKAR & HOPPAS

Kategori: Allmänt

JA det är så min kväll ser ut, för om jag har riktigt tur kanske jag kan ta mig iväg på IKEA   nästa helg . Det vore inte helt fel, för det är verkligen ett par saker som jag skulle behöva därifrån Bla. den här ramen.


image23
Men än så länge är det verkligen bara kanske... Trist att det ska vara så LÅNGT att åka till IKEA, det blir inte direkt att man spontan tittar in där. Å andra sidan är det kanske lite bra oxå för jag vill egentligen inte ha ett  "ikea-hem", men det finns ju många bra och billiga grejer där som inte behöver stå ut så mycket här hemma. Förstår ni hur jag menar?
Men alltid kan man ju komma hem med ramar, textil, ljus, servetter och annat smått & gått därifrån.
Nu när jag verkligen tänker på det har jag nog ett ganska "standard" hem vad gäller ikeavaror, det är nog kanske mest i barnens rum som det finns IKEA prylar... Eller ... Ska fundera med på den saken...


Idag har vi som sagt  varit på dop. God smörgåstårta och en jättefin tårta blev vi bjudna på. En hel del bilåkning har vi oxå gjort. Min syster bor drygt 13 mil ifrån mig, så det är inte bara att ta benen och traska när man ska träffas, men det går... Och lill-prinsens dop varken vill eller kan man ju missa.
Lite trist är det faktiskt att inte ha henne närmre, men vad ska man göra ?
Hon har ju sin familj där och jag min här , så det är bara att acceptera...
Tycker nog att vi träffas rätt mycket endå.

Nu är det hög tid för mig att börja plugga inför kursen jag ska på imorgon , så tills dess
Kramiz

Kommentarer

  • Syrran säger:

    Åhh.. får nästan en liten tår i ögat när jag läser här... Men som sagt. Det kunde ju ha varit längre, vi behöver ju inte boka flygbiljetter direkt;-)
    Hoppas IKEA-resan blir av nu då! Jag ska nog ner den 5 november, om det inte blir för dassigt väder vill säga.
    KRAM

    2007-10-23 | 12:45:24

Kommentera inlägget här: