ANNIEBO

Drömmar & Sorg

Kategori: Allmänt

image28

Jag är ju som alla vet rätt så rastlös av mig, och nu när ett projekt snart är klart är jag redan i full färd i planering av hallen nere, toa 1 , Lillasysters rum och vardagsrummet... Vet bara inte vilket jag ska sätta klorna i först. Men hur som helst så har vi en vind som inte är inredd än. Vi planerar att inreda den så småningom och har då tänkt ha det som allrum, där tv och dator ska få plats. MEN då såg jag den här bilden och fantiserade genast om att inreda vinden som ett stort relax rum. Vore inte det ballt. 60 kvadrat bad/relax...
Drömma går ju.

Funderar fortfarande på hur jag ska fixa till vår toa 1. Är det nån som vet om man kan måla på en våtrumms matta?!
Tänker mig att det kan vara billigare än att kakla eller byta väggmatta..
Är sugen på att måla väggarna och göra nån typ av fond bakom handfatet...
Vi får se.

Dagen har förövrigt gått i sorgens tecken.
E. jag saknar dig!

Ha en skön måndag kväll
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: