ANNIEBO

Överraskning och magsjuka

Kategori: Allmänt

image48

Då var det dags igen då.... Storasyster har kräkts i dagarna 2 och jag bara håller tummarna att ingen annan ska drabbas...

Jag tar mig oxå friheten att visa den här tavlan som min sambo har gjort för massor med år sedan. Jag gillar den skarpt och är så glad att ha den... Den kommer nog att få sitta bra mycket längre än bara över jul.
idag har det varit skyltsöndag här i stan. Jag var dit lite snabbt så barnen fick sig ett paket från tomten. Dessa bleb mycket uppskattade fast det är ju verkligen bara skräp saker i paketen, men det glädjer iallafall de små.

Helgen har varit lugn och så ska den få förbli... Sambon har varit och hämtat en säng till lillasyster idag. Den är den "vi" ska bygga upp och under blir det garderob. Kan bli bra tror jag.

Fick en trevlig överraskning av mina svärföräldrar idag.
Vi har gjort träd som ska sitta på väggen i hallen som klädhängare, men har inte kommit längre än avv vi sågat ut dem. Dessa ska sitta på distanser men vi har inte kommit oss för att göra dessa, men idag kom sambon hem med en påse med 10 st SNYGGA distanser som svärföräldrarna gjort till oss.
Gissa om jag blev överlycklig...

Tusen tack. Det uppskattades!!

Ha en skön söndag kväll
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: