ANNIEBO

Muffinsformar från inreda.com

Kategori: Snygga saker

image33

Söndag...det är alltid lite trist tycker jag när det är söndag... Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör det, men nått är det.
Längtar ofantligt mycket tills det blir advent och man får börja jul-mysa... Hittade dessa otroligt snygga bakformar på inreda.com idag. Tänk att få en nygjord lussebulle i dessa!? Skulle inte det smaka mumma?

Idag har familjen varit och tittat på tomten på blomsterlandet igen. Lillasyster är inte så förtjust i honom än, så vi tränar oss för fullt så hon inte ska vara så jätterädd när det väl är julafton, men det är ju inget som säger att övning i det här fallet räcker...
 Inatt är det jobb för mig. Hur nu det ska gå. Det är ett tag sen jag jobbade natt och jag kan inte direkt säga att jag känner mig så pigg så vi får väl se vad jag tvingas ta till för knep för att hålla mig vaken denna mörka, och jag förmodar, kalla natt.

Ha en mysig söndag och sov så gott ni som får det.
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: