ANNIEBO

Julpyntat

Kategori: Jul

image57

Det här fick bli dagens klipp...
Kunde inte låta bli att börja julpynta lite här hemma idag.
Mitt "hål" i hallväggen fick bli först ut i år och den svart/vita kulan passar perfekt i vår hall.
Imorgon blir det kanske mer...

Har varit och kollat julgrejer med min kusin idag. Det finns ju HUR mycket snyggt som helst. Men inga inköp än så länge...
Hittade ett jätte snyggt överkast på Hemtex som jag fick för mig att det var 50 % på , men när jag kom till kassan och skulle betala var det ordinarie pris på det, så vår säng får leva utan överkast  ett tag till verkar det som...SUCK
Ibland blir jag så less på mig själv. Att bränna överkastet KAN vara bland det klumpigaste jag NÅNSIN gjort.

Nu blir det middag.
Kramiz

Kommentarer

  • MO säger:

    Hej där, fint det blev i hålet, vill med ha ett hål i väggen mellan kök o vardagsrum....har försökt övertala maken men det går lite trögt. Kul att se en ny blogg, ja för mig då alltså ny,kram

    2007-11-28 | 18:54:40
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här: