ANNIEBO

JUL JUL JUL

Kategori: Jul

image40

Jag antar att jag INTE är ensammen om att gå i jultankar just nu...
Här ute ligger snön vit och barnen åker både bobb ( stavas det så???) och pulka.
Det kan inte hjälpas att man blir lite sugen på att börja julpynta lite smått.

Jag har alltid varit en stor motståndare till plastgranar för dom har ju verkligen sett för täskiga ut , men även den utvecklingen verkar ha gått framåt. Det finns ju faktiskt riktigt snygga granar nuför tiden!
Varför inte en vit?

Idag har vi begravning... Det är inte direkt min favoritaktivitet, men det ska ju göras!

Kramiz

Kommentarer

  • Kristina - Kix Inredningskoll säger:

    På jobbet har vi en vit gran med lila pynt. Den ser riktigt isig ut. Den passar bra där men hemma har jag gärna en grön riktig julgran som luktar barr! :-)

    2007-11-18 | 20:48:25
    Bloggadress: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här: