ANNIEBO

Hemtex & more

Kategori: Allmänt

image30
Bild från Hemtex & more

Idag hittade jag en, i min värld, ny butik. Den heter "Hemtex & more" och finns på sergelgatan och Heron city.
På  Hemtex sida kan man läsa :
"Vi inreder och handlar hemtextiler som aldrig förr. Hemtex vill med sin ledande position inom Nordisk hemtextil ta ett nytt kliv ut på marknaden och utökar sitt sortiment inom design och heminredning. Hemtex&More blir koncernens största butiker med bredare sortiment.  
Eftersom man idag förnyar sina hem efter årstid vill Hemtex med detta inspirera sina kunder ännu mer. Man sattsar på ett säsongstorg där det visas en komplett miljö med det allra senaste. Genom att lokalytan blir upp till tre gånger så stor som en normalbutik finns gott om plats för nyheter. Inte minst blir det en rejäl storsatsning på målgruppen barn och baby."

Va!!! Det låter som en butik helt i min smak. Det mesta finns alltså under samma tak. Det ska bli intressant att besöka den butiken!
Hoppas att den kommer lite närmare mig oxå...

Idag har jag fixat klart ett köksskåp. Det blev svart tapet på den bakre väggen och svart medaljongmönstrad vaxduk på hyllplanen. Det blev riktigt bra.
Glasen och kopparna til och med glänser lite extra mycket nu.
Hur som helst så undrar jag om det är nån som vet var man kan hitta dörrhandtag i form av en knopp ( som man vrider för att öppna dörren)
Är lite sugen på att sätta sådana på vår halldörr.

Ha en trevlig fredagkväll
kramiz

Ps. Malin , jag har oxå ett wall tree på G. Det ska bli riktigt skoj när det är klart.. Ska bli kul att se ditt oxå  Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: