ANNIEBO

Ägget

Kategori: Snygga saker

image38

Måste bara visa er vad jag suttit och dreglat över halva kvällen... Fåtöljen "Ägget" som  Arne Jacobsen formgivit är ju bara hur läcker som helst!!!  Eller vad tycker ni?
Det slog mig när jag satt och drömde som mest att jag har ju faktiskt en gammal fåtölj uppe på vinden som liknar den där , iallafall litegrann. Och om den bara kläs om i ett nytt och helt tyg så skulle den visst kunna få stå i mitt vardagsrum...  OHHH vad jag blev inspirerad nu!!!

Det kanske blir vardagsrummet som står på tur???
Nä Lillasyster MÅSTE få i ordning sitt rum, men fåtöljen lär inte behöva vänta den heller...

Kramiz

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej! vet inte om Åhlens har tyget längre, sökte det sist jag var där (fast med gröna bär) men dom hade det inte då.
    Trevlig helg

    2007-11-09 | 23:29:26
    Bloggadress: http://frularsson.blogg.se/
  • Malin säger:

    Hej Hej! Klart du ska fixa till din fåtölj, där upp eögr den ju ingen nytta. ;) Jag gillar Ägget mycket, den är cool. Ha en skön kväll!! /Malin

    2007-11-10 | 16:50:26
    Bloggadress: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här: