ANNIEBO

Julrapport

Kategori: Jul

God fortsättning på er alla.
Nu är julen över, iallafall all stress som kan vara FÖRE själva dagen. jag fick en jättefin borrmaskin av min sambo i julklapp. Den är turkos med blommor på. Undrar om han är less på att borra och skruva, men hursomhelst så är jag jätteglad över den. Längtar tills jag får använda den... Fick även en utelampa att sätta på förrådet, presentkort på Å , pengar , en bok mm...
Tänkte på en annan sak , Det är inte klokt vad barnen får mycket julklappar. Lillasyster såg man knappt när Tomten var klar med utdelningen.. Men munnen log och alla var glada.
Mycket god mat har vi ätit och vågen har jag gömt bort ett tag... lika bra det.

Ikväll ska vi på Julfest. Ska bli skoj hoppas jag.

Uppdaterar lite mer sen. Måste betala lite räkningar nu.
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: