ANNIEBO

Dan före dan före dopparedan...

Kategori: Jul

Lördag eftermiddag... Granen är klädd, paketen inköpta, kolan kokad, baket bakat, tomtar framme. Vad mer ska man göra?

Det roligaste är dock kvar. Paketinslagningen. Jag brukar ha som tradition att slå in julklappar när sambon är på rimstuga dagen före julafton, men nu ska dom ha den ikväll, så min tradition ryker visst. Får se om jag gör det ikväll eller imorgon...

uppdatering ang. granen.
Vi fick i år låna föräldrarnas plastgran och när den väl var klädd ser den faktiskt ok ut. Men jag ska försöka köpa den SNYGGA efter jul då det kanske är rea på den om jag har tur...

Var på stan en sväng ock köpte klart paketen. Himmel så mycket folk det var där, KAOS skulle jag villja kalla det. Folk blir ju galna så här i jultid. Man ska inte vara och handla dagarna för jul...

God kväll på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: