ANNIEBO

"Serila gentlemän sökes" Jan/feb

Kategori: Månadens Bok

Bokläsandet fortsätter.
I januari läste vi " Tre sekunder" och den var precis lika bra som de övriga böckerna av denna duo.



Februari månads bok började jag läsa igår. Den är inte på något sätt lik de övriga böckerna vi läst vilket känns kul.
Inte en bok som jag skulle köpt, men det är ju det som gör det här så kul. Man får läsa så många olika typer av böcker.
"Sirila gentlemän sökes" kommer jag däremot att orka ta mig igenom till skillnad från boken vi läste i december...

Kommentarer

  • Anette säger:

    Härligt med lite bokavkoppling....bra sätt att ladda inför våren/sommarens alla projekt ;)



    Kram på er då!

    2011-02-28 | 17:35:22
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Marre säger:

    Grattis på namnsdagen! Glömde lämna över objektivet till dig så nu kan du ju inte ta några bilder. Ska ordna det så snart jag bara kan. //Kramar Maria

    2011-02-28 | 20:43:57
  • Therese säger:

    Alla Karin Brunks böcker är riktigt mysböcker! Jag har nyss läst ut Serila gentlemen sökes och den var lika söt som de övriga. Så du har härlig läsning framför dig :) Läs också potensgivarna som hon skrivit!

    Vad fint det kommer bli i hallen :)

    Kramen!

    2011-03-02 | 10:27:05

Kommentera inlägget här: