ANNIEBO

Gardiner

Kategori: Vardagsrum

Jag har varit i ett städ-il de senaste dagarna och det var verkligen inte igår, tyvärr.
Under helgen rensades och städade jag sovrummet, grundligt !
Vilken skillnad det blev.
Rent, stort och nästan som nytt...
När städningen var klar passade jag på att byta gardinerna oxå. inte till några nya, men iallafall till ett par som inte suttit uppe i sovrummet förrut.





Den här gången blev det lila, nu saknar jag bara några lila fina kuddar attt slänga på sängen.

Idag fick jag hämta Mellanbror från skolan då han har feber och ont ont ont i ett öra.
När jag endå fick en "ledig" dag hemma så fortsatte jag städandet och rensandet och idag är det vardagsrummet som fått sig en omgång.
har länge varit sugen på nya gardiner där inne, men då vi lever i spartider så har jag inte kunnat köpa nya, men det ordnade sig igår när vi var hos mamma och pappa, för mamma hade nämligen ett par vita spetsgardiner liggandes i förrådet som jag fick låna.
Så nu känns även vardagrummet som nytt.
Rent, dammfritt och nya gardiner...



En ljuslykta som inte hittat sin plats på länge får nu hänga i fönstret




Kommentarer

  • Karin säger:

    Himmel vad du har jobbat på! Och fint och fräscht ser det verkligen ut. Blir lite avis, jag borde.....

    Vilken fantastisk fågel (?) som brorsan skapat! Enastående personlig och frän!

    Kram Kram

    Karin

    2012-01-16 | 18:12:43

Kommentera inlägget här: