ANNIEBO

Bröllopstårta

Kategori: Bröllop

Det här ser jag som det största problemet !
Jag är ingen stor fantast av tårta överhuvudtaget och att nu tvingas bestämma vad alla andra ska tycka om känns nästan inte ens rimligt !

Den kommer inte att vara rosa, det kommer inte att vara en gräddtårta och den kommer absolut inte att vara prålig !

Jag har nästan klart för mig utseendet, men det här är några varianter som det iallafall inte kommer att bli!

  



Jag tror att det vi har tänkt oss kommer att bli bra, men nu återstår bara att bestämma hur den ska smaka...

Kommentarer

  • Anette säger:

    Va?.... inte rosa och pråligt?? det som är så mycket du ;)

    2012-01-18 | 17:46:52
  • Anna säger:

    Verkar som att vi har samma tårtsmak ;-) Jättegrattis till det kommande bröllopet!!! KRAM Anna

    2012-01-18 | 20:00:42
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Men åh vad jätteroligt att ni ska gifta er!!! Grattis!! Ser med spänning fram emot bilder längre fram. Har precis fått veta att både min syster och makens syster ska gifta sig i sommar bara några dagar emellan. Så vi får ta oss från norr till söder i sommar för att få dela det. Men det gör vi så gärna!

    Kram på er!

    2012-01-29 | 23:04:49
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: