ANNIEBO

Bra miljöval

Kategori: Allmänt



Jag ska vara helt ärlig med er...
Jag är ingen stor miljökämpe... Sorterar inte alltid mina sopor rätt, handlar inte alltid ekologiskt, eller väljer miljömedvetet !

Men ibland händer det.
Den här gången av en slump, eller ett barndomsminne.
Min nya favorit i hemmet, alla kategorier, är helt klart Grumme Gul Såpa.
Funkar överallt !!
Luktar försiktigt gott och rent och gör verkligen rent !

Det började i sommar när vi bodde i stugan och jag mindes en dag när jag gick upp för trappen hur gott det alltid luktade när man kom in till farmor när hon nyss hade skurat i trappen, med grumme.
Gick raskt iväg till byns lilla butik och köpte en flaska grumme, sen var jag fast.
Trapp, fönsterbrädor, diskbänk, köksbord. ALLT torkades med grumme.

Så nu är det en fröjd att städa, ja inte badrummen då som jag gärna lämnar över till Sambon ;)

Kommentarer

  • Ingmari säger:

    Har alltid gillat såpdoft. I dag har Bosse torkat alla golven med såpa, så det luktar RENT!

    Kram.

    2011-08-31 | 20:13:44
  • Annica säger:

    Visst doftar det härligt! Och såpa är ju så otroligt användbart, funkar ju till det mesta.

    /Annica

    2011-08-31 | 22:38:40
    Bloggadress: http://annicaostlund74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: