ANNIEBO

Sticklingar

Kategori: Trädgård

Förra veckan när vi var i stugan fick jag verkligen se att pelargonsticklingarna jag tog förra sommaren mår fint !
Att en levde det visste jag redan i julas, när jag hade en blommande Mårbacka i fönstret, men att alla mina sticklingar växt till sig under vintern i stugan, det hade jag inte ens våga drömma om.

Lägger ut lite halvtaskiga bilder på några av mina hjärtan, det var lite svårt att fota i motljus...









Nu väntar jag bara på att den riktiga sommarvärmen ska komma så att jag får ta ut de små liven...

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad du lyckats bra! :-) Jag försökte övervintra en ynka liten pelargon, men jag har glömt att ta fram den i dagsljus igen, så hoppet är nog ute för den... Hoppas ni haft en fin valborg! Kram Anna

    2011-04-30 | 23:37:37
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • anette säger:

    Härligt!! Du, mina pellisar som jag ställt upp i vardagsrummet.... bara blomblad, borde dom inte börja skjuta knoppar snart??

    Kram

    2011-05-05 | 09:24:38
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: