ANNIEBO

Tavlor på plats

Kategori: Vardagsrum

Nytt tilll vardagsrummet...
Idag har jag testat att sy Jennys smarta kuddfodral
Jag fick tack vara det till 4 nya kuddar till sofforna.




Tyget skaffade jag, som ni ser, på Ikea. Tänkte att jag skulle sy gardiner till Mellanbror, men nu fick det bli kuddar istället.

Annat nytt i vardagsrummet.
Tre lila ljuslyktor.


Och förstoringarna på barnen.
Ramarna skaffades redan i oktober, men det är först nu som korten blivit färdiga.
Svärfar fick rycka in och hjälpa till med uppsättning. Sambon har en tendens att lacka ur när han ska sätta upp saker på våra väggar...



Nu sitter de iallafall på plats.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Himmel så fint med foton på barnen! Vilka fräna ramar!! Snygga kuddar blev det också!

    2010-03-13 | 15:49:04
  • Eva säger:

    Jättefina kort på dom alla tre.Du har inte fumderat på att bli inrednings arkitekt? du har verkligen bra ideer och smak.( jag kanske lånar dej nån dag)kram

    2010-03-13 | 20:07:05
  • Marre säger:

    Så snygga kuddarna blev. Numera kan du kalla dig sömmerska i ditt CV. Önskar att jag oxå hade en symaskin...

    Fotona på barnen är ju helt underbara, det blev supersnyggt!! //Kram

    2010-03-13 | 20:32:58
  • jenny säger:

    Så fint det blev med fotona på barnen. Ramarna var ju råläckra!

    Kram

    2010-03-14 | 15:17:10
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Isabel säger:

    Vad du gör fint! Korten i ramarna var verkligen i världsklass=)!! Kan inte bli annat med dina vackra barn!

    Kram Isabel

    2010-03-14 | 20:28:27
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com
  • Marlene säger:

    Har själv sytt en del kuddar, typ sådär men inte utan att sprätta några gånger =) Hur man än vrider och vänder blir alltid någon del avig till en början. Men det är faktiskt grymt enkelt när man väl får till det =) Supersnygga kuddar

    2010-03-15 | 10:52:06
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • mo säger:

    Tjena vännen, tack för kryapået..vi mår bättre nu,skönt, man känner sig som en ny människa...



    Det där tyget är så snyggt, jag sydde gardiner till gästrummet i det, blev bra. Tycker Ikeas tyger är så kraftiga o bra....Kul med lite nytt i vardagsrummet, o dina foton blev ju urfina i de där maffiga ramarna.



    Ha nu en bra kväll, kramar på dig

    2010-03-15 | 18:14:18
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • Monika säger:

    Så fint det blev med fotografierna.

    2010-03-15 | 18:35:40
    Bloggadress: http://monnell.blogg.se/
  • Therese säger:

    Hej söta!

    Bilderna blev fantastiska på väggen!

    Önskar att jag också kunde fixa till här hemma nån gång med lite kuddar och sånt. Har faktiskt en symaskin men har aldrig ens haft igång den. Det finns ju färdiga gardiner och kuddar på affären :) Jag är imponerad återigen av allt du kan.

    Kram

    /Therese

    2010-03-15 | 19:44:54

Kommentera inlägget här: