ANNIEBO

Färga disktrasor

Kategori: köket

Smart och snyggt, samt framförallt väldigt personligt...
Jag har gjort det för ett par år sedan. Då såg resultatet ut så här.

Den här gången blev jag snål... Jag köpte både Wettextrasor och Skonas trasor.
20 st skaffade jag och även svart färg.
In i tvättmaskinen med alltihop och gissa om jag blev förvånad när det här blev resultatet på Skonas trasor.

De blåa, gröna, orangea, och rosa blommorna behöll sin ursprungliga färg men övrigt blev svart.
Snyggare än jag väntat mig, så nu kan jag välja fritt...
Wettex blev dock helsvarta, men det var ju det som var tanken från början, blommorna på Skonas blev bara som en extra bonus när jag är på det humöret....

Testa ni med, det blir snyggt och det är kul att förändra.



Kommentarer

  • Monika säger:

    Så fiffigt, det måste jag testa nån dag :)

    2010-02-02 | 19:00:48
    Bloggadress: http://monnell.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Wow så läckert, jag snor nog din ide och fixar snygga disktrasor.

    kram

    2010-02-04 | 21:26:15
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: