ANNIEBO

Hall problem

Kategori: Lilla hallen

Underbart att vara hemma igen. En vecka på NUS tar på alla krafter man har i kroppen.

Idag har Sambon åkt ivåg för att ta itu med köksmöblerna ska bli färdiga.
Grundmålning är väl vad man kan räkna med ska bli klart idag.
Jag väntar med spänning på att min mor ska komma med varorna som jag beställde med henne från IKEA, inga märkvärdiga grejer, lite nytt till Mellanbror, lite nytt till mig.
Eftersom hösten Äntligen är här så har lusten att fixa inomhus startat igen.
Vår lilla hall står på tur...
Vi ( OBS att det inte bara var jag ) lovade varandra att innan det blev vinter detta år skulle något ha hänt.

Jag har nog inte kommit längre än att jag tittat på hallmöbler och om det inte vore för att det är så förbaskat trångt där inne så skulle utbudet ha varit ganska stort..
Funderar på SKÄR skoskåp från Ikea. och ev Tjusig serien...
TJUSIG Hatthylla   SKÄR Skoskåp 3 fack

Ingenting är dock bestämt...

Om det för övrigt är någon som är intresserad av denna byrå så är den till salu...

Kommentarer

  • Annah säger:

    Jag blir så impad av er att ni orkar ha hallprojekt mitt i alla sjukhusvistelser. Ni är sååå duktiga! Vi har också en liten hall (och då menar jag liten) och ibland är det svårt att hitta möbler som passar, men trots allt så är det jättekul att inte allt går på räls utan att man kanske ibland måste tillverka möblerna själv för att det ska funka.

    Ha en skön helg och ta hand om dej!

    Kram Annah

    2009-09-11 | 10:16:33
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • Anette säger:

    Skönt att få lite att pyssla med hemma nu när hösten infunnit sig...

    Riktigt mysigt i måndags med clowner och litet sällskapsspel! Kul att se henne så pigg som hon var då:-)KRAM

    2009-09-11 | 14:40:11
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Anette säger:

    Kollar om du uppdaterat... hur är det i ryggen? Kram

    2009-09-13 | 17:39:39
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: